Cola light

Ja, jag och Anna var på Lidl för att handla cola light, dom hade ett pris vi inte kunde motstå. Jag vet att jag bara har tre dagar kvar, men cola light går alltid åt. Vi såg att de hade 10st 2liters cola för 99kr plus pant, vilket gjorde saken så mycket enklare självklart skulle vi köpa de. Jag menar 10 liter var. Gott som fan, det är ju ändå mitt lilla guilty pleasure hehe. Nu sitter jag och lyssnar på den underbara låter Kokomo by The Beach Boys. Jag och Anna har spenderat dagen med att lyssna på The Beach Boys, Elvis och handlat, sen har jag ju träffat papi också, sjukt underbart att träffa honom. Måste börja packa mitt sista idag, typ innan vi ska ner i tvättstugan och sen är det självklart huset fullt som gäller, serien man inte kan sluta kolla på även om man kan alla repliker och alla avsnitt, ganska bra utantill.


Ja, cola light är allt underbart. Nu ska jag bara vänta på att Anna ska bli klar i duschen så vi kan kolla på huste fullt och vara sega, men jag kanske ska försöka packa lite först? Haha, fasst jag tror att hon kanske precis blev klar, jaja.. Kommer känns konstig att inte ha någon i samma rum som än hela tiden, kommer kännas konstig men skönt att komma tillbaka till mitt rum, tillbaka till Stockholm, tillbaka till ett liv utan ett jobba haha.. Men men snart är det cola light och huset fullt.

You got it dude
<hjärta3

Kommentarer
Postat av: Anna

COLA LIGHT <3

BEACH BOYYYSSS men vafan att han hade dött ju, jag som var villig att betala 327 dollar plus resa för att se dooom ._.

ELVIIIIIIISSS!!<3

HUUUSET FULL! jeez, have mercy on my eyes mr stamos, would ya?! HHA!

ILOVEYOUUUUUUU!!!!!!!!!!!! <3333333333333333333333333333333333333

2009-07-30 @ 00:29:47
URL: http://inaperfectworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0