090727 - wake up call

Har varit vaken typ hela natten, allt pga äckliga spindlar som vi inte visste var dom var. När klockan blev 06.15 och jag hade sagt åt Anna att gå upp så kände jag hur trött jag själv var. Men men, somnade och vaknade igen klockan 07.45 av att Annas mobil ringde, vart sjukt shockad att hon inte hade gått och sen så sa jag hejdå och somnade om. Vaknade igen klockan 11.13 och ser att Jennifer har ringt, så jag tänkte jag ringer tillbaka, sanckade med henne i nästan en halvtimme (sjukt skönt att snacka med nån som har stockholms dialekt haha) sen skulle hon fixa sig och det ska väl jag också göra. Ska umgås med Linn idag, ska gå en runda på stan, jag börjar bli frisk vilket känns helt underbart.

Imorgon ska vi till Hallsberg, enbart för att jag ska få äta den underbaraste pizzan i hela världen, Jennifer vat vad jag pratar om. Japp, den är perfekt, den är mer än perfekt, den är felfri och himmelskt god. Kan inte längta mer, nu är bara frågan va fan ska jag ha på mig idag? Haha, men det löser man alltid, nu ska jag äta lite frukost och sega med huset fullt samtidigt som jag äter.



You got it dude.
<hjärta3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0