090726 - Fan, fan, fan..


Min älskling, också känd som min dator, bestämmde sig för att dö igår. Det suger så sjukt hårt, jag är så ledsen, VILL HA MIN DATOR! Men men, det finns alla fall en bra sak med det hela och det är att Annas dator fortfarande fungerar, jag hade dörr utan dator. Men det är ju min älskling, vilket suger, väntar på att pappa ska ringa (vilket han lär göra ikväll typ, så att han får reda på det och kan leta upp alla papper och så vidare för att lämna in min dator.

 Fan varför just min dator för? Jag vill inte. Jag är fortfarande sjuk, jag har ont i magen och huvet och känner mig segare än vanligt. Usch, allting bara går neråt. Igår var iof trevligt. Linn kom över vi "kollade" på Harry Potter och satt och snacka igenom båda första filmerna, under slutet av andra filmen kom Anna hem.. Det var inte först då vi insåg vad klockan var haha. Sen hade jag och Anna emosnack hela kvällen och pratade om att det kommer bli sjukt tråkigt när jag flyttar :(..

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0