090724 - En vecka kvar

Det är helt sjukt, om en vecka exakt åker jag hem, jag kan inte riktigt fatta det själv. Jätte sorgligt, kommer sakna Anna som fan, har ju vant mig vid att ha henne vid min sida liksom. Det kommer kännas jätte konstigt, men men.. Jag är fortfarande sjuk vilket suger, eftersom planen var utgång idag, men så blir det ju inte. Nope, jag kommer föra med Anna, Sofia och Linn, sen lär jag typ somna. Hahaha, men vad ska man göra?! Finns inte så mycket att göra när man är sjuk. Ska iväg och köpa godis och B&J, äta och kolla på Full House, nästan som vanligt (om man bortser från att jag inte brukar äta godis och B&J) hahaha.. Men jag har verkligen kommit på hur mycket jag saknar Stockholm, det är en så mycket härligare stad, människorna är härligare, om man bortser från vissa. Men Stockholm är en fin stad och jag saknar den mer än massor.

Men jag kommer ju sakna Annas sköna blond moments, som just nu, hon tappade precis sin mascaraborste i knät. Hon är så rolig, vi har haft en så sjukt underbar tid när jag har bott här, det har verkligen varit allt i ett. Kommer vara så sjukt svårt att lämna henne. Det är det ända som faktiskt är jobbigt med att lämna denna äckliga lilla stad, men jag längtar verkligen hem till Stockholm och till normala människor.


<hjärta3

Kommentarer
Postat av: angelica

ojojoj hem till kalla verige elelr?

2009-07-24 @ 11:40:37
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Palmira

Sv: Ja, visst är det!? Förstår inte hur man inte kan tro det..



Jo det är bara bra med mig, drar till grekland på måndag! Kommer säkert få svininfluensa haha..

Sj då, läser att du är sjuk? :/

2009-07-24 @ 13:47:07
URL: http://palmiraa.blogg.se/
Postat av: A

hehe okej:D men sthlm är bra :D

2009-07-24 @ 14:20:49
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: annabanankaka

men kvinna jag kommer sakna dig sjukt mkt :(

seriöst våra sjuka skämt.. eller dina skämt som jag ramlar ner skrattandes av. FLYYY BIRDY FLYYYY.. CRAAK CRAAAAK!! or.. hmm, did i mean angel? HAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA.

BOO WHO? dont cryyy its only a joookee!

HAHAHAHHAHAHAHHAAHHAHA FYFAN!!!

jag kommer grina ihjäl mgi bara så du vet, ja e fan vad vid att ha dig vid min sida med, seriölst how am i gonna make it? räkna emd hysteriska tele samtal......

<33333333333333333333333333333333333333333

2009-07-24 @ 16:56:04
URL: http://inaperfectworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0