090722 - trött och seg i huvet..

Jag har spenderat dagen hemma idag, eftersom jag var ledig, ska jobba imorgon dock, sen är jag ledig på fredag och jobbar lördag, söndag och måndag. Men men, vad ska man göra? Jag ska försöka sova tidigt ikväll, även om Annas kompis kommer hit, jag menar jag måste ju ändå upp och jobba imorgon.

Mått lite bättre idag än vad jag gjorde igår, vilket är väldigt skönt, hoppas att det blir bättre och bättre. Snart är det bara en vacka kvar tills jag flyttar hem igen. Om en vecka kommer pappa och hämtar lite av mina saker, efter det är det bara två dagar kvar tills pappa hämtar resten av mina saker inklusive mig. Ska bli så sjukt skönt att komma hem, visst jag kommer sakna Anna, men det är inte så mycket mer som jag kommer att sakna.

Nä, nu ska jag sega ännu mer, jag är verkligen jätte trött, hade lite svårt att somna i natt eftersom jag hade legat och sovit nästan hela dagen, kanske inte så smart, men mår man inte bra så gör man inte.. Nu ska jag sätta mig framför tvn, sega och ta det lungt.

Imorgon kommer antagligen att bli en lång dag.
<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0