090721 - to quote Michelle "duuuuuh"..


Jag älskar dig mer än ord kan beskriva. Jag kommer alltid att älska dig, jag kommer alltid att stå vid din sida, jag är glad att jag var här. And, everything will be better, everything will change, one day. Maybe not today or tomorrow, but it will, and I will be here whenever you need me.

Mår ganska illa just nu, vet inte riktigt varför, men jag tror jag håller på att bli förskyld, usch, jag orkar inte riktigt det. Men men, det känns som att jag inte orkar att röra mig eller göra någonting, alltså blev det inget jobande för mig idag. Men men, vad ska man göra? Jag kan inte stå och sega ner och må piss bara för att få pengar. Nu ska jag fixa massa te, ta mitt täcke och lägga mig i soffan och glo på tv/film, har inte bestämmt mig riktigt ännu.

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: Anna

belvoed angel, jag äslkar dig sjukt mycket and it makes my eyes all teary when i think about what the fuck u put up with (like yesterday), and my enormouuuuus moodswings..

(varför går allt allid över till engelska?! HAHA)

thank u darling, for everything!

im fucking happy to have you. im ALWAYS gonna be here for u hun!!!!

<33333333333333333333333333333333333333333333333

2009-07-21 @ 18:16:24
URL: http://inaperfectworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0