090720 - trött, trött!!!

Ja, jag har jobbat idag också, även om jag inte skulle ha gjort det men jag gjorde det ändå. Jag ska jobba imorgon också (jag menar, var gör man inte för att tjäna lite extra cash?!). Ja, det blev alltså inte så mycket letande av jobb idag, och det blir det inte imorgon heller. Men sen kommer det, japp på onsdag (om jag inte måste hoppa in och jobba då med) så ska jag leta efter lite jobb. Ska fråga mamma om ett ställe som hon hade i Chicago, jag menar varför skulle jag inte vilja det?! Sen kan man ju åka från Chicago till California, men annars är ju inte ett jobb i Stockholm något jag direkt skulle säga nej till heller haha..

Anna är och duschar, jag ska kolla på klipp på youtube och sega lite framför datorn. Sen blir det i säng tidigt, sega och ja.. Sen får man völ se vad som händer resten av dagen, det brukar ju bli att vi kollar på Full House och somnar framför det hahahahahaha..


Dom är ju så underbar som Michelle i Full House, så kul. Älskar den serien underbart mycket, sen blir det ju inte sämre med tanke på att mr. John Stamos bara är sjukt snygg och charmig. Eller, är det bara jag som tycket det? Nä nu ska jag sätta mig och kolla lite på jeff dunham jalapeno on a stick..

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0