090712

Igår var jag alltså på bio, idag ska vi ta det lungt och chilla. Jag är uppe ganska tidigt, vet inte varför men jag somnade ganska tidigt igår också. Har varit ledig hela helgen vilket känns ganska skönt måste jag ju säga, men imorgon är det tillbaka till jobbet, jobba måndag, tisdag, onsdag (onsdag är det Harry Potter på kvällen). Sen är jag ledig två dagar och börjar jobba på helgen igen (alla fall ob på söndag). Tror inte att vi har så mycket planerat idag och jag tänkte inte direkt planera något, jag är trött och jag ska verkligen vila ut idag, gå och lägga mig tidigt och leka duktig, men nu ska jag göra kaffe, sätta mig bakom min dator och kolla på någon rolig serie och kanske försöka göra så att nätet fungerar på skiten, suck..

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0