090704 - 4th of july och flyttdag.

Som många vet är jag amerikan, vilket gör denna dag extra speciell på mer en ett sätt. Idag är nämligen dagen som jag ger mig iväg till Örebro, ett ställe jag varit på två gånger i hela mitt liv, varför?! Jo, jag ska flytta till min underbara vän Anna, jag ska börja jobba och allt kommer hända i Örebro. Så det är en stor dag för mig, inte bara för att det är 4th of July och nationaldag, men även för att jag för första gången ska ta hand om mig själv utan mamma och pappa. Visst jag kommer ju självklart att komma tillbaka, jag vet ju inte riktigt hur länge jag har planerat att jobba, men jag kommer inte vara som jag är nu. Jag vaknade ganska automatiskt idag, vilket jag alltid gör när det är en dag då jag vet att det ska hända saker, jag är självklart lite trött och seg, men jag är så sjukt taggad att flytta. Jag kommer sakna mina vänner väldigt mycket och jag är ledsen att jag inte hade tid att säga hejdå till alla, men det finns bara en av mig så det är inte så mycket jag kan göra. Nu ska jag börja fixa mig, få mig lite kaffe för om en och en halvtimme ger jag mig iväg.


Happy 4th of July.
<hjärta3

Kommentarer
Postat av: Jossan

ursäkta sent svar, men jag har ju haft semester :)

den kommer från Rut m.fl :) du kan köpa den på nelly.com

kramar

2009-07-04 @ 13:07:06
URL: http://littlepinksecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0