090702 - Bio, kaos och massa glas

Ja, jag har varit med min kära syster, filmen var grymt bra. Det vart lite kaos när jag trodde att jag hade tappat min busskort, vilket jag också hade, bara inte på det stället jag trodde. Jag sprang runt hela heron för att leta, kom tillbaka och hade så gott som gett upp hoppet. Men efter att filmen var slut tänkte jag, hmmm... den kanske hamnade under sätet?! Och där var den, så sjukt skönt.

Var och handlade på Ikea, jag fick massa glas av min syster och massa andra saker som man faktiskt behöver och aldrig tänker på. Mycket trevligt och jag har kommit på att jag verkligen älskar vinglas, dom är sjukt underbara.

Mina nya glas har sex av varje, sjukt snygga. Ska självklart med till Anna, för snart ska jag dit, två dagar kvar. Kan inte fatta att tiden har gått så snabbt. Ska handla lite imorgon också, sen är det dags att packa det sista och ge mig av.

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0