Tillbaka till praktiken.

Godmorgon i stugan. Ja, då var det första dagen på det nya året som jag ska till min praktik, har varit sjukt skönt med lov. Men någonting som inte är så bra är att under lovet har jag inte gått och lagt mig förns vid 03.00-04.00. Och så måste man gå och lägga sig vid 22.00, inte en chans att man somnar, så jag somnade som vanligt vid tre tiden och sen skulle jag upp klockan 08.00 för att kunna gå i tid..

Men men, mer roliga saker som händer idag är ju, Grammis! Yes, yes ska bli så sjukt kul. Det blir till att fixa sig efter praktiken, fast på praktiken, hahaha, sen är det bara att bege sig till hovet. Ska bli så sjukt kul, min klänning är så sjukt söt, jag är så glad att jag hittade den. Sen ska vi iväg på lunchen och köpa en bolero. Men nu ska jag dricka upp mitt kraffe sätta på mig skor och jacka och gå ut i kylan och till min älskade praktik.

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0