Stressigt, men fan va bra det blev.

idag har dagen precis som gårdagen, gått ut på att fixa Elsas grejer så att hon kan söka in till skolan i New Yor (jag hoppas verkligen att hon får det) det var sjukt kul. Men det var inte bara kul, utan var väldigt stressigt, vi skulle skicka det med bud klockan 18.00 klockan vart 18.05 och bänningen av dvdn var inte klar. Stress, stress och stress var vad som var i hjärnan och få allting att gå snabbare. Alla fall, vi klarade det. Vi har jobbat så sjukt mycket på det och fan va bra det blev. Nu är det bara vänta och hålla tummarna. Det är så spännande. Måste fixa lite med min klänning, måste kolla på tyger och kolla på lite insperationskällor (detta är alltså till min studentklänning som Elsa ska sy). Den kommer bli så snygg, helt toppen. Men vad ska jag ha för skor? Hmmm.. Måste, verkligen måste kolla på nya skor.

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0