Snyggt collage eller vad säger ni?


Jag vet inte, jag vet inte, jag vet inte!
Jag blir frustrerad! Men det gör inget, jag ska hålla humöret uppe. Jag sitter och kollar på tv och lyssar på Summer Love som är en helt underbar låt som jag älskar, för jag älskar Justin, han är snygg och han är grym på det han gör. Imorgon blir det nog chillkväll. Lördag, börjar dagen med skridskor med Jennifer och Anna och fortsätter med härliga människor hos Lollo. Jag vill ha sommar, jag vill resa till ett varmt ställe. Hur snyggt är inte detta collage? Jag älskar det, jag blev kär första gången jag såg det. Alla fall, nä nu ska jag väl kanske krypa ner i sängen och försöka sova lite, börjar ju ändå klockan 10.00 imorgon, måste upp tidigt.

'Cause I can't wait to fall in love with you
You can't wait to fall in love with me
This just can't be summer love you'll see
This just can't be summer love, L.O.V.E


<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0