Roligt, roligt.

Gårdagen var hetl toppen, fest hemma hos Lollo. Fick träffa massa människor som jag har träffat och även lite nygg folk. Mycket ttrevligt, började med tjejmiddag och fördrinkar. Sen började det komma fler och fler människor, kvällen blev bara bättre och bättre. Hade alla fall galet kul, drog vid två tiden, nattbussen var sen och vi var hemma vid tre tiden. Anna kom och "kinesade" haha, Jennifer och Anna fattar det roliga, hos Jennifer efter en kväll på krogen. Men som sagt vi hade helt galet kul hemma hos Lollo.


Vaknade imorse, kollade på tv. Sen vaknade Anna och tilllslut vaknade Jennifer också. Hahaha, vi kollade på Austin Powers, segade som fan och nu är jag hemma igen. Sitter och kollar på Mr. Woodcock som går på Canal + ska chilla lite, sen ska jag sätta mig och kolla på typ Gossip Girl för att det är så galet underbart.

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0