Praktik.

Ja, då har man haft lunch och Jennifer står och gör en inbakadfläta på mig.. Har inte gjort så mycket idag, lite segt som vanligt, men vi har provfilmat en tjej, kollat på lite sommarjobb och ja. På lördag ska jag, Jennifer och Anna till kungsan och åka skridskor, kanske möts där? Hahaha, vem vet, allt kan hända. Jag ska klippa mig idag, eller, ja Jennifer ska klippa mig. Ska följa trenden och klippa raklugg, ska bli kul har inte haft det på ett tag.

Nu väntar vi på att våran handledare Mari ska komma, får väl se vad som händer och sker när hon kommer. Vi får väl fixa med bakrundsbilder eller nått haha, det är vad vi brukar göra, så att Micke ska bli "glad" när han kommer och ser var vi har gjort. Hahaha, Jennifer klagar på att jag har galet tjockt hår, I like it. Nä, nu orkar inte jag skriva mer..

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: Olessia

hoppas det blir fint :)

2009-01-12 @ 13:36:39
URL: http://nenno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0