Måste gå snart.

AdamGregory.jpg Adam\ Gregory image by bucsbebe717

Efter att ha suttit och kollat på 90210 så har jag blivit lite små kär i Adam Gregory han är ingen Luke, men alla fall (kolla bara på hans ögon). Snart ska jag iväg och träffa Jennifer och Maija, vi ska hem till Maija och ha Idolkrismöte, Jennifer ska låna kläder och jag ska låna lite smycken, sen är det utekväll som  gäller för oss. Vi ska till seven, ska bli sjukt kul. Imorgon är inte lika roligt dock måste upp tidigt som fan, ska nämligen till tvättstugan, funderar på om jag inte ska gå och lägga mig utan att jag går och lägger mig när jag är klar med tvätten? Det får man väl se när jag kommer hem.

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0