JAG BLIR SÅ TRÖTT PÅ ALLT!

Okej, jag skulle få tillbaka min mobil idag för att den har varit på lagning nu i tre veckor.. När jag kommer hem får jag min mobil, men det är ett jätte fel på den! Min svarsknapp har dom helt och totallt förstört så att man inte kan svara i den plus att dom säger att man inte kan använda fronkameran som en "vanlig" kamera, men varför kunde jag det från början då? Jag bara undrar säger jag liksom. Jag blir så jävla trött, arg, sur, irriterad, ja allt på en och samma gång.

Och nu måste jag ju lämna in den på Siba igen för att få den lagad, kul, JÄVLA SKIT!! Jag hatar dom, jag vill bara att dom ska ge mig en ny som fungerar utan problem, jag hatar den mobilen jag måste ha nu, jag är så jävla trött på att de ska bli fel och vem fan lämnar in en mobil på lagning och får den mer förstörd än när den kom tillbaka än när den lämnades in? Jag blir så trött, jag orkar inte. Är det någon mer än jag som har varit med om detta? Eller är det bara mig det händer? Och tror siba att jag verkligen vill lämna in den på lagning igen efter att dom har sabbat min mobil där en gång redan?

<hjärta3

ps. jag blir så jävla trött, jag vill bara ha tillbaka min mobil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0