Gossip girl, tvättstuga!

Okej, jag ska till tvättstugan snart för att mina föräldrar har fått en fix idé om att jag ska ta hand om tvätten var tredje söndag. Jag orkar inte, det suger, jag hatar att va i tvättstugan det är bland det tråkgaste man kan göra. Det är instängt och de är inte som om man hinner göra någonting mellan, nej det är bara ett jävla massa väntande!

Men det är väl lite tur, jag kan sitta och kolla på Gossip Girl (som jag iof har sett hundramiljner gånger, men det finns fan inget bättre) och tröttnar jag på Gossip kan jag ju alltid kolla på How I Met Your Mother, så jävla underbar serie. För att gå tillbaka till gossip, hur snygg är inte Leighton Meester? Seriöst? Hon är jätte söt, hon har humor och hon har sjukt snygg stil och hon är allmänt snygg. Självklart är ju helt galet kär i Ed Westwick, han är såååååå snygg.

EL-ed-and-leighton-3356842-675-420.jpg Gossip Girl: Ed Westwick and Leighton Meester image by lozxnahx

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0