Godmorgon, godmorgon..

Så jag är vaken tidigt för första gången på hela lovet haha, japp, imorgon börjar ju praktiken måste ju öva på att gå upp haha. Jag ska iväg och jobba snart, pappa kom precis hem, efter vi har jobbat blir det ju shopping. Jag hoppas verkligen att jag hittar nånting snyggt, annars vet jag inte riktigt vad jag ska ha på min imorgon. Man vill ju inte vara för uppklädd heller iof, men man vill ju se snygg ut, det är ju ändå Grammisgalan.

Japp. Morgon dagen börjar praktiken och efter praktiken så drar jag och Jennifer direkt till Grammisgalan, ska bli galet kul. Någonmer som ska dit? Nä, jag längtar sjukt mycket till morgondagen. Nu ska iväg och jobba, shoppa och ha kul.

<hjärta3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0