Godmorgon.

Okej, nu är jag hemma, ska gå snart, för tydligen började vi klockan 12 men de fick inte jag reda på. Aja, ska äte lite, men de går inte så bra för jag är inte direkt sugen på att äta nått. Haha, men alla fall, idag ska vi fixa det sista med Elsas New York stuff och sen är det bara att skicka iväg det. Jag hoppas verkligen att hon kommer in, skulle va så sjukt kul. Och när hon blir känd kan jag stolt säga att hon har gjort min studentklänning och att det var jag som intruducerade henne för Twilight böckerna, jag är stolt haha.Men men, nu är det Xena, så jag ska kolla på det och sen är det väl dags att dra.

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: maija

Men vart såg du episod 1? Laddade du ner eller whaat?

Vi har en del kvar att filma när det gäller Idol, men jag har en jättebra idé på hur vi slipper göra filmvisningen långtråkig :D

2009-01-28 @ 11:06:03
URL: http://maijais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0