Gårdagens grammisgala.

Efter praktiken som vi btw fick sluta tidigare på åkte jag hem hämtade sovkläder och åt, sen begav jag mig hem till Jennifer. Där Thea färgade både mitt och Jennifers hår brunt (inte för att det blev någon direkt förändring på mitt hår men alla fall) Vi fixade smink och kläder och alla förberedelser som behövdes. Sen var det bara att åka till Hovet där allting skulle hända. Vi hittade våra platser och hade galet kul, första människan jag såg när jag satt och kollade ner mot "kändis" borden var Timo, hel vit och extremt synlig...

Alla fall kvällen började och vi satt och taggade, alla framträdanden var bra, kanske inte takidas dock. Det var sjukt läskigt efter som det började med det och sångaren kommer utklädd som Alex (A Clockwork Orange) vilket gjorde det lite mer freaky.. Sen att jag inte tycker att takida är bra gör inte direkt saken bättre, men alla fall. Han såg sjukt läskig ut. Det roligaste var ju ändå att innan det började live sändas så var något jätte konstigt band där, man hörde inte vad dom sjöng men så kollar Jennifer och jag ner och ser att Danny och Erik sitter och diggar det som fan, fan va vi skrattade åt dom..

thumbnail

Kvällen fortsatte och vi hade självklart röstat på Jennie Let Me Love You som årets låt och den vann, så grattis till EMD.. Nu sitter jag på praktiken och idag behövde vi inte komma in förns klockan 13.00, vilket var lite skönt, men det var sjukt segt att gå upp hemma hos Jennifer vi ville helst ligga och sova och kolla på Veronica Mars hela dagen typ..

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0