Gårdagen hemma hos Frida.


Att säga att en bild säger mer än 1000 blir extremt många ord om man räknar gårdagens bilder, Jennifer tillsammans med andra som lånade hennes kamera tog 219 bilder.Detta är nod den snyggaste bilden tagen på mig och Henke om jag får säga det själv (även om han inte tog med sig hatten är han toppen liksom). Jag säger bara det finns många sköning bilder på denna. Det var väldigt kul hos Frida igår, vi kollade på film som typ ingen orkade kolla på, vi dansade och hade allmänt roligt.


Jag och Sam avslutade kvällen med att köra lite titanic moment liksom, sen så begav jag och Jennifer oss hem. Vi skulle ha stannat i huddinge centrum och väntat på bussen, med de gjorde vi inte. Men vi hade kul, först kom vi till centrum, där träffar vi en kille som stöter som fan på oss och det roligaste var ju ändå att han var så sjukt lik våran handledare Micke. Och att han va jätte full, bästa komentaren var ju ändå.
Snubben: Jag dricker inte, jag är muslim och jag ber till Gud fem gånger om dagen.
Jennifer: Jasså? Så du är muslim och ber till gud säger du?
Snubben: ?? Hahaha, näää... Jag ber till Allah.
Är det vara jag som ser det komiska med att Allah är arabiska för Gud? Eller? Hahaha, alla fall, vi tänkte vi kan ju gå hem, det är inte så långt. Men fan va fail, med tanke på vilka vi ser på vägen, vilket inte var så kul, men men.. Det är en helt annan historia, nattbussen kom och vi tog den till Ormkärr därifrån gick vi hem till mig i kylan, sen var det hem krypa ner i min säng och sova.

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: - H *

- i know : )

2009-01-24 @ 19:12:06
URL: http://merei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0