Gårdagen, dagen och ja..

Fan va bra det var igår, nu är dett nytt år. Det nya året började med härliga människor som var så sjukt underbara. Ja, från att inte ha någonting att göra till en av de roligaste kvällarna på länge. Kvällen fortsatte, jag och Jennifer tog sista pendeln hem, den gick bara till t-centralen så då var det bara byta, tog tuben till Mariatorget och drog till Jennifer. Jag hittade en 20 lapp på vägen hem, det tackar jag för, synd för den som tappade den tur för mig som hittade den.

Vaknade klockan 15.00 idag, var så galet trött. Och helt sjukt hungrig, tvingade Jennifer att gå upp. Efter det drog vi till Donken, köpte mat, det var så sjukt gott. Satt/låg och kollade på Friends, år och hade det mysigt. Sen blev klockan halv sex och jag kände att det var tid att bege mig hem. Nu sitter jag ju hemma, så var jag tvungen att kolla mailen. Och vad ser jag? Jo en riktigt bra överraskning jag har fått ett mail där det står att jag och min vän som jag hade valt är varmt välkomna till körslaget den 3 Januari. Jag var helt galet glad. Så på lördag drar jag och Jennifer dit, det ska bli sjukt kul.

Nä, nu sitter jag och kollar på Idol audition 2008 dvdn och väntar på att tiden ska gå. Första dagen på det nya året, nya chanser, nya händelser. Japp jag kan inte mer än att hoppas på att riktigt toppen år.

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0