Dagen, shopping.

Okej, jag har varit och shoppat hela dagen. Sjukt nice, hittade iof inte så mycket, men jag hittade en klänning till morgondagen. Jag hittade även en galet mysig kofta, köpt på gina tricot den är mörkgrön och jätte skön. Klänningen hittade jag på h&m, mörkblå och jätte söt. Ska bli så sjukt kul imorgon.

Nu är jag sjukt trött, jag är seg i hela kroppen och jag är galet hungrig. Sitter och kollar på 2½ man, ska göra lite kvällsmat och fortsätta kolla på tv. Vad ska man göra mer liksom?.. Nä, nu är det EMD på Sing a long haha, jag är fastklistrad..

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: Åsa Johansson

kollade också på de haha=)

2009-01-06 @ 20:49:21
URL: http://onlythequeen.blogg.se/
Postat av: Åsa Johansson

Godmorgon=) Jasså va kul att du ska dit. Ja ska jobba till fyra sen försöka städa lite hemma är det tänkt.

2009-01-07 @ 09:00:43
URL: http://onlythequeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0