Dagen, segt och typ kändisar?!

Okej, min dag har sett ut så här än så länge. Jag har sovit, jag har kollat på Elizabethtown och nu sitter jag och kollar på Bring it on: all or nothing. Jag har även läst solo exantal gånger nu när jag har varit hemma hos Jennifer. I den så står de ganska mycket om Rachel Bilson, som är min favorit kändis brud och har varit ett tag. Så jag tänkte jag kunde göra en lista, det var lite svårare än vad jag hade förväntat mig.

Men den skulle se ut ungefär såhär:
1. Rachel Bilson, snygg och vad ska man säga mer? (ganska given som etta, eftersom jag redan har sagt det) Men alla fall det spelar ju ingen roll, jag har alltid varit en OC människa, jag älskar serien och med den älskar jag henne, hon är en av de kändisar som klär sig bäst ever, hon är alltid söt, alltid på topp. Hon är lätt värd en första plats.
2. Whitney Port, hon är snygg och hon har så sjukt härlig personlighet. Efter att hon kom in i The Hills blev allting så mycket bättre, jag älskar henne och vem skulle inte vilja se ut som henne säger jag bara? Hon ät ju blan det vackraste någonsin. Men alla fall, jag och mina vänner har ju vårat lilla "The Hills Crew" och jag har fått äran att ha hennes namn.
3. Leighton Meester, hon har typ allt, hon får va tillsammans med Ed Westwick i gossip, vad mer kan man begära? Plus att hon är så sjukt snygg, jag menar skulle inte ni vilja vara henne? Gossip skulle inte vara lika bra utan henne.
4. Katy Perry, för att vara ärlig gillade jag inte henne först, men nu är jag fast.
5. Taylor Momsen, söt, snygg och hon har en härlig personlighet. Allt man behöver? Sen är hon ju med i en av favorit serierna, som ni kanske redan har förstått har jag blivit Gossip Girl tönt ända sen den kom ut.
6. Hayden Panettiere hur söt är inte hon? Och hur underbar är hon inte i Bring it on? Jag älskar henne.
7. Britney Spears, jag skrev ju ett helt inlägg om hur mycket jag älskar henne, så självklart kommer hon med. Hon är alltid lika snygg, alltid lika glad även om hon har varit med om massa skit de senaste åren, man kan inte, inte älska henne.
8. Katherine Heigl, hon är underbar i Grey's hon har en utstråling som gör henne så otroligt speciell. Hon är så sjukt vacker och helt underbar.
9. Ashley & MK Olsen, alltid lika snygga alltid lika söta. Charmiga och så har man ju vuxit upp med dom också, så dom har liksom alltid sett dom. Från när de började att spela i Huset Fullt, som btw är en underbar serie och allting är bara riktigt bra. Sen för att inte tala om hur snygga dom är, hur mycket dom har gjort på så kort tid. Nej, delad plats är vad dom får från mig.
10. Lindsay Lohan, hon har också alltid varit på topp hos mig. Även om hon gör saker som kan ses som fel, hon kanske inte är perfekt hela tiden men vem fan är de? Hon är inte bara snygg, nej hon har så mycket mer.


Hon kommer alltid att vara en stor favorit!
Nu finns det ju självklart många fler kända, extremt snygga människor, som Pink och andra. Men man kan ju tyvärr inte ta med alla även om man skulle vilja, listan skulle ju bara bli för lång. Men alla fall, när jag har löst min kill lista kommer den också. Ni kan ju bara tänka er hur jobbit det är? Det finns ju så galet många heta kändismän.. Ochenligt Jennifer får jag inte ta med svenska kändisar så dom får en egen liten lista, nån gång.. Nä, nu ska jag kolla på film. Kanske skriver mer sen, får se..

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0