Cake, helt underbar.

Ja, även denna dag har gått, jag sitter och kollar på filmen Cake, en väldigt mysig och bra film. Denna dag började jag min praktik klockan 13.00, så skönt med sovmorgon, har haft galet kul. Sen efter praktiken ringde jag RObin (för att han skulle komma hem ikväll) och frågade om han ville göra nått, 10 minuter efter de ringare han och säger att det är förseningar på hans tåg och att han inte skulle komma hem förns, typ nu, men alla fall. Åkte hem och installerade min digitalbox, yeeeey, jag fick den att funka. Och nu sitter jag och kollar på Cake med Heather Graham & David Sutcliffe i huvudrollerna, kan det bli bättre? Haha, ja, men ändå är den helt underbar.


<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0