You and I will never die the world's still spinning around we don't know why

Sitter med mitt hår fullt med färg, färgningen tar tid, men det är så vårt det. Äntligen lite nya nyanser i mitt hår. Sen ska jag hem till Lea och vara onyttig och kolla på OC, bland de bästa serierna i hela världen tillsammans med Skisn och 90210, haha, japp. Men men, vad ska ni hitta på idag då? Något spännande? Imorgon är en jobbig dag, jag måste tillbaka till tandläkaren, men men bättre att göra det nu än efter man har fyllt 19 då det kostar en jävla massa pengar. Fan va jag längtar till att träffa Lea, helt underbart. Nu ska jag städa och fixa lite sen är det bara håret och dags att ge sig av. Så vad ska ni hitta på idag? Lika mysig dag som mig? Jobba? Ja, alla måste väl göra någoting.


<hjärta3

Kommentarer
Postat av: maija

Du har blivit utmanad! :D

2009-02-24 @ 15:47:52
URL: http://maijais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0