Lea, OC, tandläkaren och sen hem.

Okej, igår vart det lite för mycket att äta, jag och Lea köpte massa chips osv, sen åt vi massa sushi, gott som fan. Kollade på OC hela natten, eller jag somnade iof vid typ 12 för haf var så sjukt trött, men Lea var uppe till 04.00. Helt crazy, men alla fall, kollat på hela säsong två och början på säsong tre. Är det bara jag eller är Mischa Barton sjukt snygg i säsong tre? Och efter säsogn tre är hon snygg i verkligheten. Hon är iof söt innan också.

234marissa.png mischa barton image by hotcakes007
<hjärta3

Kommentarer
Postat av: anna

OC <3

och ne de e int bara du, i säs 3 e hon snyggare, än i dom andra säsongerna, haha!

agreed- efter säs 3 e hon snygg IRL.

jag gillade hon.. ehm, hon som spela Alex i säs 2, hon var grym, HAHA 8D

2009-02-26 @ 17:24:51
URL: http://inaperfectworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0