Godmorgon

Okej, jag har inte gjort så mycket den senaste tiden förutom att vara sjuk och seg, suttit och kollat på massa serier. Men men, igår var jag hos tanläkaren igen och fixade så dom ser bra ut haha, sen mötte jag Berra/Amber inne i stan gick runt, handlade lite kollade på massa saker. Mötte Frida runt tre tiden, segade som fan, båda var sjukt trötta. Sen till Högdalen köpa ett födelsedagskort och sen på bussen och bege sig hem.

Nu sitter jag, ganska nyvaken och kollar på en serie som heter Nearly Famous, den är jätte bra, iof har jag bara sett ett avsnitt, men Aaron är ju med och han är snygg som fan. Jag är så kär och serien verkar sjukt bra, iof så funns de bara sex avsnitt, men men, man kan ju hoppas att de kommer flera, eller?


aaron_johnson_1221261343.jpg aaron picture by Cherry13011992

Men som jag sa förut, jag är så sjukt kär i denna snyggingen att jag nästan dör. Men men, nu ska jag fortsätta kolla på Nearly Famous och honom ofc, hehe.. Jag ska försöka bli lite frisk också, så jag dricker massa te och äter frukt för att vara lite nyttig. Men men, back to Aaron..

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0