För lite sömn och jag börjar bli sjuk.

Okej lördagen var ju ganska seg, vid ett tiden träffade vi Sam vid södra station och gick runt inne på söder. Sen drog vi hem till Jennifer, det var sjukt chill, gick och la oss vid 06.00 - 06.30 tiden, sjukt jobbigt. Men men, vaknade och somnade hela tiden gick upp vid 12-13, någonting sånt, skulle stäfa hemma hos Jennifer, laga mat, sen iväg på inspelning av singing bee. Vi visste inte om de var insläpp eller om det var så att det började 18.15, men som tur var så var det bara insläpp hehe. Vi kom dit fick dricka och muffins (gott) och sen började inspelningen, mer får jag inte säga hehe.

Sov hos Jennifer, gick och la oss ganska tidigt var ju så galet trött, sen var det dags att gå upp imorse, det gick inte så bra. Jag var inte bara sjukt trött, utan jag börjar bli sjuk också, men vi begav oss till praktiken. Där vi ringde och ringde och så ringde vi lite till. Sen kom det människor in på provfilmades, och imorgon blir det samma sak som gäller.

Men för tillfället känner jag mig ganska slut och jag måste verkligen sova, jag är så trött och seg. Har inte feber längre men jag skulle kanske inte påstå att jag mår vidare toppen liksom. Nä, nu ska jag ta lite vatten kanske göra en kopp te och läsa igenom  Frida tidningen (mycket underhållande). Hoppas att ni harfått mer sömn än mig, och nu hoppas jag att ni får en riktigt god natt.

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0