Chris Brown & Rihanna..

Då ska jag väl också ta upp detta? Ja, det är ju så sjukt. Jag har nu suttit och kollat på The Vocie på morgonen när jag börjar så tidigt. Men alla fall, jag vet inte riktigt va man ska säga. Det är ju helt hemskt, det känns som om man inte riktigt kan förstå det som att man inte riktigt vill tro på det. Det är så sjukt, det är så overkligt. Men det är ju tyvärr sant, men varför? Hur kunde han? Man måste ju på nått sett ha jätte problem själv om man känner att man måste misshandla någon så extremt mycket, eller? Alla fall jag tycker att det är synd, han är en så otroligt duktig sångare, han är otroligt ung och begåvad för sin ålder, inte bara att han är ung utan han är ledande i sin bransch. Det känns som att vad som än händer så har han förstört sin karriär på en ganska hög nivå och det kommer att bli väldigt svårt för honom att vinna tillbaka sina fans, som inte vill tro på det, och även folks hjärtan. Han är ju fortfarande extremt snygg, måste jag ju självklart lägga till. Men något som känns ännu mer overkligt är att han faktiskt var här för inte alls länge sen, det vara bara nån månad sen, men vad gick fel?



Ja vi kan ju bara undra vad det var som hände, man kan ju ställa sig frågan. Hur, varför, vem sa vad? Allt är bara en väldig röra och vad som hände är än så länge bara Chris och Rihanna som vet. Tycker själv bara att det är sorgligt med tanke på hans begåvning. Men allt kan ju hända.

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0