And I never turn down some Oreos..

Okej, efter en ganska lång dag på praktiken var det in till stan snabbt som bara den för att möta min underbara Amber/Berra, vi gick runt, pratade som vanligt. Jupp, jupp vi var och fikade på Sandy's och min underbara älskarde sis bjöd, vi tog varsin latte och en cookie som vi delade på, vilket gjorde att jag gick runt och sjöng på Gym Class Heroes - Cookie Jar hela tiden efter det. Haha, det var sjukt nice, sen var det dags att bege sig hem för att kolla på Grey's, måste jag verikligen säga hur snygg Eric är? Eller räcker denna bild?!

dane3.jpg eric dane shower image by clooneynews

Anna, du vet vad jag pratar om.
<hjärta3

Kommentarer
Postat av: anna

AAAAAAAHHHHHH ORGASM PÅ BILDEEEN!!!!!!!! åh så jävla sexi!!!!!!!!!!!!

2009-02-18 @ 23:54:30
URL: http://inaperfectworld.blogg.se/
Postat av: Palmira

HOTHOTHOT!

2009-02-26 @ 13:34:59
URL: http://palmiraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0