Maxim January 2010


Bilderna kommer från Maxims hemsida
, så snygga. Som ni ser är det Stephanie Pratt som får äran att vara först ut och inleda maxims nya år. Hehe.. Efter allt som denna tjej har gått igenom så verkar det som hon äntligen (då menar jag äntligen) har tagit åt sig lite och ka stå på egna ben. Hon håller på med sina väskdesigner och hon är med på så gott som alla event. Ja, Steph är verkligen på väg upp, hon är snygg som bara den och nu kan ni ser mer av henne i Maxim.

You got it dude

Kommentarer
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

riktigt snyggt :)

2009-12-19 @ 15:24:33
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: emma härnqvist/perfektion

nu är jag tillbaka igen, är inte alls ute efter att göra reklam eller så där, men nu vet du i alla fall. i'm back in the game.



..och som du säkert förstår har du fått den här kommentaren av den enkla anledningen att du tidigare kommenterat hos mig, antingen före eller under mitt uppehåll.

2009-12-19 @ 17:25:53
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0