I've made this whole world shine


Sitter och kollar på underbara smallville, såg precis detta avsnitt och kom på hur underbart söta Chloe & Jimmy är. Någonting jag alltid har tänkt på är hur lika Chloe Sullivan och Veronica Mars är varandra. Kanske bara är jag, men det tror jag inte. Don är lite små lika till utseende och deras karaktärer är lika. Båda älskar att veta allt och bryr sig inte riktigt om vilken fara de sätter sig själva i, jag älskar iof båda serierna och jag älskar dessa två karaktärer. Nu sitter jag alla fall och limmar eftersom pappa och jag var och handlade lite idag, så nu är det verkligen klippa och klistra hemma tillsammans med att glo på Smallville och ta det lungt.

You got it dude

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0