Hahahahahaha, så seg.

Jag skulle iväg och shoppa, men jag har inte kommit iväg ännu. Men men, jag vet nog ändå vad jag ska handla lär inte ta så lång tid och nu har jag hunnit städa halva rummet, vilket är stort för att vara jag. Så jag kan ju ändå påstå att de går lite bra. Men jag känner mig lite små seg om man säger så, men men, vad ska man göra? Ska alla fall iväg sen och träffa Anna så jag tänkte att jag kunde åka/gå och handla efter de. Smart tänkt. Men men, nu ska jag komma på lite andra smarta grejer som jag behöver fixa, sen är det iväg och leka duktig som gäller. Ska fortsätta med migg städande också, måste ju blir klar innan julen och de är ju bara tre daar kvar.

You got it dude

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0