Godnatt, imorgon är det tidigt morgon.

Ja, då var det dags att sova. Okej, ska väl kolla lite på smallville. Måste lägga mig tidigt idag, ska upp tidigt imorgon eftersom det är mellandagsrea och jag ska shoppa. Skor och även nyårs outfiten. Jag har ett litet ? och vet inte om jag ska köpa en pälsväst från H&M som jag gillar. Jag är inte dirket pälsmänniskan, den är iof inte äkta, men den är snygg (enligt mig).. Hmm.. Ja, vi får väl se om jag hittar nått annat och köper både och eller inget. Jag har ju ändå fått ett pressentkort. Men jag skulle vilja ha hjälp att välja.


Detta är västen, vad tycker ni? Ska jag köpa den eller inte. Är ju som sagt lite osäker, men jag tror att jag gör de. Spicellt eftersom den är på rea. Ska även kolla om det finns en snygg partyväska inne på Åhléns. Ja, vi ser väl vad som händer imorgon. Men nu ska jag kolla på smallville och sen ska jag sova.

You got it dude

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0