091219 - The touch of your hand...

...I want your leather-studded kiss in the sand. Sitter och lyssnar på Lady Gaga, hon gör så otroligt bra musik. Hon har även en väldigt, väldigt speciell stil. Det är inte många som skulle orka att lägga ner tid på så konstiga saker hon ibland väljer att ha, visst, vissa as hennes klädval är riktigt snygga, men sen finns de ju andra som är ett rop på hjälp. Frågan är väl lite hur långt är man villig att gå, hennes utstyrslar passar bättre in på en halloween-fest än en shopping runda på stan. Jag ser iof inte någonting fel med att vilja sticka ut från mängden, men jag känner att när de går till en viss gräns så sticker man bara inte ut, man har inte någon stil. Jag älskar verkligen Lady Gaga's musik, jag har för det mesta inte någonting emot hur hon klär sig och hon är en sjukt härlig människa, lite konstig, men hey vem är inte de? Hennes photo shoot för elle är helt underbar, älskar dessa bilder. Lady Gaga kommer nog alltid vara en stor icon, speciellt pga. hennes crazy kläder och hennes väldigt unika stil, hon har det lilla extra och jag måste ju medge att hon är en av de som jag ser upp till lite smått. Här kommer två av bilderna från elle magazine.


You got it dude

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0