091210 - Öhhhhh, seg.

Ja, okej. Idag har det ju inte blivit så mycket uppdatering, eller rättare sagt denna vecka har de inte blivit de. Men men, vad ska man göra? Igår hade vi kul på molander, sen så drog vi hem till Jennifer (som vanligt) haha, åt och sov där hahahaha. Kollade på Veronica Mars, som är så sjukt bra, vi såg på Wizards of Waverly place the movie och även Hannah Montana the movie (så bra). Har varit med Anna idag, det var kul, båda var sjukt trötta och gick runt på stan och shoppade och chillade. Köpte julklappar åt varandra, billigt och bra. Igår hade vi även namnsdag oh yes, det är värt att nämnas igen.

Någonting som jag uppmärksammade när jag loggade in på bloggen så såg jag detta: Ska du gå på Nobel-festen ikväll? Skojar du med mig eller? Vem fan vill gå på Nobel-festen? It's snooze-fest, seriöst, man orkar inte ens kolla på det på tv för att de är så tråkigt, hur ska man då orka kolla på irl? Ska börja kolla på Veronica mars också, var så länge sen jag såg de och jag har inte sett tredje säsongen, men jag älskade första och andra, så jag lär väl älska tredje också. Vad händer ikväll då? Ja.. Hmm.. Trodde jag skulle göra mat så jag stressade hem och fick se att pappa redan hade gjort de. Sen är de inte så mycket mer som händer.

Imorgon är de idol-final, jag ska sitta bänkad framför tv:n tillsammans med Jennifer, Anna, mer (?!) vem vet vem/vilka som kommer. Jag är alla fal där haha. Har fått massa papper och grejer som jag måste fylla i och skicka vidare till skolan, måste träffa min läkare så han kan intyga att jag är vaccinerad osv. CSN och alla andra roliga saker, men nu ska jag chilla lite och ta de lungt.

You got it dude

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0