091205 - vem kommer vinna?


Satt självklart klistrad framför tvn ikväll, underbara Calle han är ju för härlig. Vem är er idol favorit? Vet tror ni kommer vinna. Jag var så överdrivet glad över att Calle gick vidare, när Peter meddelade att Calle var vidare i final skrek jag av lycka, helt underbart. Calle har varit en av mina favoriter från fösta gången jag såg honom, han är så underbar och härlig. Erik var min favorit från början, men inte längre, båda är värdiga vinnare, men de skulle kännas kul om den som är lite "otippad" ändå kunde vinna.

Ja, nästa vecka blir riktigt spännande, kommer ni sitta bänkade i tvsofforna, vara där eller göra någonting helt annat? Haha, för min del skulle jag ju helst vilja till globen och känna spänningen, men de blir nog tvsoffan för min del ändå. Haha, men man vet aldrig.

You got it dude

Kommentarer
Postat av: The Hills & The City

Lätt erik alltså hehe =)



>gumman jag e på bröllop idag så du vet heheh :P kika in i bloggen om du hinner =)

2009-12-05 @ 11:32:36
URL: http://hillsandcity.blogg.se/
Postat av: maija

min favorit var tove men OF COURSE skulle hon bara RÅKA åka ut :P så himla laaaame! nu skiter jag i vem av de där tråkmånsarna som vinner :'D

2009-12-05 @ 23:07:32
URL: http://maijais.blogg.se/
Postat av: E.

Sv: Aha haha okej då är jag med ;)

Erik är min favorit och självklart sitter jag bänkad nästa fredag o håller mina tummar för honom :D

2009-12-06 @ 21:18:47
URL: http://misspinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0