träffa Jennifer.

Ska iväg till stan för att träffa Jennifer. Ska bli sjukt kul, sitter och äter frukost just nu och ska ge mig iväg vilken minut som helst. Väntar fortfarande på svar från lite ställen, men vet ni något ställe i Stockholm som behöver folk kan ni ju alltid meddela mig. Vill verkligen hitta ett nytt jobb, vill ju inte gå runt och sega hemma hela dagarna. Men men, får väl se om de jag har sökt till hör av sig och sen är det ju bara att skicka ut till alla som söker hehe.

Nä, nu ska jag fixa det sista innan jag ska iväg. Måste ha en vatten flaska eller två med mig, har nåmligen börjat förstå att det är ganska viktigt för mig att dricka mycket vatten, eftersom jag inte brukar drcika något vatten haha. Såg precis 7th Heaven, helt underbart haha, ja alltid lika roligt att se.'

You got it dude
<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0