push up, dont stop

Jag är trött, har haft ont i huvet två dagar i rad nu, vilket suger, segar som fan och ja.. Saknar Anna, vill ha sol och värme och ett jobb, hur svårt ska det va? Svaret på det är JÄVLIGT svårt! Det finns nästan inga chanser att ens få ett jobb i Stockholm, menjag behöver ett jobb och jag är inte villig att flytta fran Stockholm igen. Jag kan inte sluta, jag får inte tappa allt hopp bara för att jag inte får jobb, men grejen är den att det inte så jävla lätt att hålla glöden igång när det inte leder någonstans! Men men, nu har jag klagat lite fått ut lite ur min hjärna, nu är bara frågan hur fan får jag ut det andra?!

You got it dude


Kommentarer
Postat av: Emelie

svar; haha jo rubriken kom jag definitivt på när jag besökte din blogg! Bra inspiration! :)

2009-08-11 @ 22:40:12
URL: http://enemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0