Bring it on: Fight to the finish

What do you get when you mix malibu and latinas, med Lina (Christina Millan) i spetsen tillsammans med Sky (Holland Roden), Christina (Nikki Soohoo), Gloria (Vanessa Born) och Kayla (Meagan Holder) som the dream team. Men det går ju självklart inte att ha en Bring it on Film utan ett modståndarlag, en dröm och en riktigt snygg kille. Moståndarlaget, måste självklart ha en lagkapten, i detta fall Avery (Rachele Brooke Smith) och hennes svans Treyvonetta (Gabrielle Dennis) och dom ska försöka gör allt för att The Dream team inte ska få vara med. Men men, vad vore filmen om inte lite "förbjuden" kärlek? För visst måste Linas kärlek vara, jo men visst Averys bror Even (Cody Longo) snygg, charmig, you name it. Sen gör det ju inte saken mindra bra att han är med i en av mina favorit serier, Make it or break it heller. Alla fall tillbaka till filmen, kanske inte den bästa filmen av de alla, den va inte underbar, förutom vissa saker, men den hade fortfarande en härlig stämning och ja, det är ju fortfarande Bring it on.



Det är en film man kan gilla utan att gilla den, är det någon som förstår var jag ens menar med det? Haha, alla fall, gullig och härlig film. En blandning av de mesta, jag gillar den, tror jag haha.. Jag gillar alla fall Cody om inget annat.

You got it dude

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0