090818

Trött? Jo, var uppe ett tag inatt tillsammans med Lollo och kollade på skönheten ioch odjuret. Sitter för tillfället i Lollos soffa, brevid mig har jag n sovande Lollo och vi ska upe och gå idag, tror jag alla fall. Igår gick vi runt halva stan om inte mer, fikade på fotöljen, snackade, drack kaffe och hade allmänt trevkigt.

Sen bestämmde vi oss för att ge oss iväg hem, när vi satt på pendeltåget b så bestämmde vi att jag skulle sova hos Lollo. Så nu sitter jag här, tidigt som vara den eftersom att vi somnade i soffan och allt ljus kommer in. Det är alla fall tur att hon har en dator som man kan låna och uppdatera lite. Men men, nu ska jag kolla vad som finns på tv, någonting säger mig att jag kommer kolla på våra bästa år eller somna om igen, hehe.. Men men..

You got it dude

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0