090809 - Tillbaka och internetlös.

Ja, hela kvällen kommer jag vara internetlös. Vår router fungerar inte som den ska och då fungerar inte mitt nat (vill ha tillbaka min bärbara! Men men, hade det hur skönt som helst i helgen, kvällen på resan åt och tog oss en öl, tog det lungt. Till husvagnen och sen sova, sen vart det morgon och en tripp på skärgården, ut med båten och medan kusinen och hans flickvän fiskade så låt jag i mitten och solade (jag fick självklart knapt någon färg, men lite fick jag alla fall). Nu har man ju då tillbaka efter en avklopplings helg med massa värme och en stekande sol som låg på, men detvar skönt. Får sitta vid mina föräldrars dator eftersom jag inte kan sitta vid min egen, suck suck och mamma måste ha datorn hela kvällen för hon ska bli klar med sin bok. Men jag kan ju alltid kolla på film och ta det lungt, ska äta middag snart (gott, sen blir det väl huset fullt eller något liknade).



You got it dude
<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0