090805 - give me new york

Igår var helt underbart, spenderade hela dagen med Jennifer och sen blev det som vannligt, jag sov där. Härligt, härligt. Träffade Diana också, riktigt kul. Känns så skönt att vara tillbaka i Stcokholm, men ändå vill jag bort! Jag har letat/sökt jobb hela dagen, förhoppningsvis får jag något och det är bara att söka och söka tills jag får något.


Men drömmen är New York, jobba och bo. Skulle vara så underbart, det skulle passa mig så bra. Jag man kan ju alltid drömma och jag tänker drömma tills drömmen har gått i uppfyllelse. Jag vill ha kaos, jag vill ha liv, det finns en anledning till namnet The city that never sleeps, I WANT to be apart of that city. Men men, man kan inte få allting på en gång, så nu ska jag fokusera på ett jobb, sen fokuserar vi på New York.

Som jag sa, jag hade en underbar tid med Jennifer igår/natt, helt underbart att vara tillbaka i Stockholm, träffa människor, ha lite liv omkring sig. Det finns ingenting som är bättre än att vara i en storstad, jag älskar det! Nu ska jag glo på serier och sega lite, sen är det dags att packa upp allt.

You got it dude
<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0