090804 - Megan Fox

Jag satt och kollade på Transformers, för tiotusende gången och det jag tänkte på vem skulle inte vilja se ut som Megan Fox?! Hon är hur snygg som helst, verkligen sjukt vacker, visst alla har sina "flaws" och hon som alla andra har det med. Men trots det är hon helt underbart vacker, hon är en fantistisk skådespelerska också. När jag har sett på transformers förut har jag aldrig riktigt tänkt på henne, jag menar det är ju ändå Shia och ja, han är ju den han är. Det är ju en annan anledning till att man vill vara Megan, jag menar vem vill inte vara med Shia?! Alla fall, detta inlägg är för att Megan Fox är en otroligt vacker, snygg och sexig kvinna och jag vill bara att alla ska tänka på det när man kollar på henne.


You got it dude
<hjärta3

Kommentarer
Postat av: helena

hon är så sjukt vacker. men måste säga, att jag stör mig lite på hennes skådespeleri i första transformers, däremot i tvåan är hon mycke mycke bättre, hon lär sig. men ettan.. njaa.. ingen höjdare.



men shia. oh lord, värdens bästa skådespelare, de är bara ett pluss att han är så jädrans het! :D

2009-08-04 @ 20:33:58
URL: http://hillowpillow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0