090801 - Mjäääääääääääk..

Okej, första dagen hemma riktigt skönt, men har däremot inga pengar på min mobil och jag har inte comviq kompis längre så jag kan inte messa någon. Var inne på elgiganten och lämnade in min bärbara dator, suck.. Nu så håller min externa hårddisk på att krånga också, verkligen hur kul som helst, så det lär väl bli att åka till Siba imorgon och lämna in skiten. Jag orkar inte, jaja, finns inte så mycket jag kan göra. Håller på att kolla på datorskärmar också, eftersom att den jag har inte direkt är någon höjdare, men den fungerar bra så det finns alla fall någonting positivt med det hela.

Nu ska jag väl sega lite framför datorn finns inte så mycket annat att göra. Är ganska trött, blev inte så mycket sömn inatt (men när har det blivit det under tiden i Örebro?) Hehe, kom hem vid halv tre tiden imorse. Drack kaffe och gick och la mig. Sen vaknade jag igen vid 9.30 och då var det kaffe och sen iväg till elgiganten. Är inte livet roligt ibland, eller inte?! Jaja, jag orkar inte bry mig, min dator lär väl bli klar snart sen är det ju bara externa hårddisken kvar och jag hade nädå bara filmer och musik på den, det går alltid att fixa (plus att Anna har det mesta).

You got it dude
<hjärta3

Kommentarer
Postat av: Em♥

Hoppas du får en trevlig söndag = )

2009-08-02 @ 15:00:41
URL: http://heiskanens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0