You need a friend, I'll be around.

Sitter fortfarande och kollar på one tree hill, dricker te och tar det lungt. Börjar nog bli lite sjuk, eller så är jag bara övertrött, blev inte så mycket sömn igår eftersom jag inte kunde somna pga historia provet. Men nu är jag trött, jag är tröttare än vanligt. Jag känner mig ganska seg, men det finns en bra sak och det är one tree hill! Det finns en sak som är speciellt för one tree hill och det är Gavin DeGraw vilket får mig att tänka på hans konsert, vilket får mig att tänka på min underbara och älskarde Meridiana. Jag saknar dig, jag saknar dig så galet mycket. Jag saknar Olofström (Oslofors haha) saknar sommaren.


<hjärta3

Kommentarer
Postat av: E.

Nice! :) Klart, kör bara som man säger här i förorten ;)

Puss.

2009-04-18 @ 12:06:16
URL: http://petite.nu
Postat av: E.

Tack sweetheart! Hur gick det med klänningarna?

Puss.

2009-04-18 @ 12:07:20
URL: http://petite.nu
Postat av: Mäzi ^_^ <3

Du är fantastisk <3 och jag saknar dig!

2009-04-18 @ 12:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0