Whatever happens, I'll leave it all to chance.

Ja, idag är det dags, provet. Hoppas verkligen att det går bra, jag vill verkligen klara de. Men de är ju bara hoppas på det bästa, inte mycket annat man kan göra. Är det någon som vet om man kan köpa Dorothy  Perkins saker i Sveroger föresten? Har undrat det ett tag nu, jag hittat en jätte snygg väska och undrar om man kanske kan köpa den i Sverige eller om man måste beställa den.

Sat precis satt på min morgon mix, taggar till för dagen. Är fortfarande jätte trött, sitter och läser lite tidningar, dricker kaffe och försöker vakna till lite. Och så har jag en till fråga, är det någon som vet vart man kan köpa en draped dress/grekisk inspirerad känning? Och den ska självklart vara svart hehe. Måste verkligen hitta en eftersom jag snar gar min studentskiva.

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: Jagheterintesune

Hihi :D Hur är det med dig idag? Kram

2009-04-14 @ 11:02:13
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/
Postat av: Palmira

Sv: Haha, det var det jag trodde :)

2009-04-14 @ 13:41:59
URL: http://palmiraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0