wake up in the morning and your head feels twice the size

Ja, dagen har bestått av massor med pluggande, faktiskt mycket själv, jag kan ju ändå ganska mycket vilket jag inte trodde. Men Jonte har också hjälpt mig, för han är sjukt bra på det här. Ibland önskar jag att jag inte behövde plugga att jag bara kunde kolla på ett papper och komma ihåg allting, som i Kyle XY, fatta va skönt de skulle vara. Men men, mitt huvud är ganska proppat med info, jag ska nog kolla lite mer och sen tänka på annat, men jag ska fortsätta pluggandet imorgon, jag ska bli bättre i skolan är min plan, hur de nu ska funka är en ganska bra fråga, men på nått sett ska det väl funka eller?!

<hjärta3


Kommentarer
Postat av: frida

sv: tack jag älskar den

2009-04-11 @ 21:21:27
URL: http://ffridak.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0